علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار)

علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار).


علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،خرید

ویدئو آموزشی درباره: علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

این مقاله ممکن است واجد شرایط معیارهای حذف سریع ویکی‌پدیا باشد دلیل: عدم سرشناسی. برای آگاهی از معیارهای معتبر، محس را ببینید. %D8%B9%D8%AF%D9%85+%D8%B3%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8Cن‌م

اگر

این مقاله واجد شرایط معیارهای حذف سریع نیست، یا این که قصد دارید اشکالات آن را برطرف کنید، لطفاً این اعلان را بردارید، اما این اعلان را نباید از صفحه‌هایی که خودتان ایجاد کرده‌اید حذف کنید. اگر خودتان این صفحه را ایجاد کرده‌اید و با دلیل ارائه‌شده برای حذف موافق نیستید، می‌توانید روی دکمهٔ زیر کلیک کنید و با قرار دادن پیامی توضیح دهید که چرا باور دارید این مقاله نباید حذف شود. همچنین می‌توانید به صفحهٔ بحث سر بزنید و ببینید که آیا پاسخی به پیام شما داده شده است یا خیر.

دقت کنید که اگر این مقاله به‌طور واضحی واجد شرایط حذف سریع باشد، یا توضیحات درج شده در صفحهٔ بحث کافی نباشند، این مقاله هر لحظه ممکن است حذف شود.

خطاب به نامزدکننده: لطفاً الگوی زیر را در صفحهٔ بحث نگارنده قرار دهید:
{{جا:حس-دلیل-آگاه‌سازی|علیرضا دهقان ابنوی|سرآیند=1|عدم سرشناسی}} ~~~~

قابل توجه مدیران: این مقاله در صفحهٔ بحث خود دارای محتوایی است که پیش از حذف باید بررسی شود.

اگر دلیلی برای حذف سریع وجود ندارد، می‌توانید این محتوا را از طریق سایر فرایندهای حذف نامزد حذف کنید.
خطاب به مدیران: پیش از حذف صفحه، پیوندها، صفحهٔ بحث، تاریخچه (آخرین ویرایش) و سیاهه‌ها را بررسی کنید. بررسی گوگل نیز می‌تواند مفید باشد.
این صفحه آخرین بار در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۲۵ (UTC) (۱۱ دقیقه پیش) توسط Kasir(مشارکت‌ها | سیاهه‌ها) ویرایش شده است

اطلاعات شخصی

علیرضا دهقان ابنوی
علیرضا دهقان ابنوی

- نام: علیرضا دهقان ابنوی

- سن: ۳۰ سال

- تاریخ تولد: ۱۸ خرداد ۱۳۷۳

- شهر تولد: شیراز

- وضعیت تاهل: مجرد

- تحصیلات: دانشجوی ارشد معماری

- شغل: مدیرعامل شرکت بزرگ مردان عمران پارس

- برند فعالیت: بزرگ آقا


دوران کودکی و نوجوانی

علیرضا دهقان ابنوی در خانواده ای پر تلاش در شهر شیراز به دنیا آمد.

از سن ۹ سالگی، او همزمان با تحصیل، به همراه پدرش به کار گچ کاری پرداخت. علیرضا از همان ابتدا نشان داد که فردی سخت کوش و پر انگیزه است. در دوران نوجوانی، او به کارهای مختلفی مانند شاگردی در قنادی، میوه فروشی، سوپرمارکت، دستفروشی حیوانات خانگی ، کارگری ساده ساختمانی و فعالیت در دفتر املاک مشغول بود. 


چالش ها و موفقیت های تحصیلی

در سن ۱۴ سالگی، به دلیل ورشکستگی پدر و مشکلات اقتصادی خانواده، علیرضا ناچار به ترک تحصیل و ورود به بازار کار شد. او در دفتر املاک شروع به فعالیت کرد. اما با توصیه های خانواده و عزم راسخی که برای بهبود وضعیت خانوادگی داشت، به تحصیل بازگشت. علیرضا با مطالعه ۱۸ ساعته در روز و مرور کتاب های تحصیلی از سال های ابتدایی، توانست بر چالش های تحصیلی فائق آید و دوباره به مدرسه بازگردد.


فعالیت های پژوهشی    

پس از بازگشت به تحصیل و کسب موفقیت های متعدد، علیرضا در سال ۱۳۹۱ در حوزه پژوهشی فعالیت های خود را آغاز کرد و او همزمان با تحصیل در دانشگاه، برای تأمین نیازهای مالی خود در بوفه و سلف سرویس دانشگاه و بخش معاونت پژوهشی دانشگاه و مسافر کشی کار می کرد. علیرضا در طول این دوران، چندین اختراع ثبت کرد و به مسابقات جهانی دعوت شد.


فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی

در سال ۱۳۹۶، علیرضا فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری خود را به صورت جدی آغاز کرد. او موفق به راه اندازی کافه فست فودها و دفاتر املاک با برند "نابغه" شد.

از سال ۱۳۹۸، فعالیت های عمرانی و ساختمان سازی خود را با برند "بزرگ آقا" شروع کرد و نهایتاً در سال ۱۴۰۰، با ثبت شرکت بزرگ مردان عمران پارس، رسماً وارد عرصه انبوه سازی و سرمایه گذاری شد.


مسابقات و اختراعات

علیرضا دهقان ابنوی از سال ۱۳۹۰ به فعالیت های پژوهشی پرداخت. در سال ۱۳۹۱، اولین ایده اختراعی به ذهنش رسید و در سال ۱۳۹۲ اقدام به ثبت اولین اختراع خود کرد. او در نمایشگاه اختراعات شیراز شرکت کرد و اولین اختراعش که درزگیر متحرک بود، به ثبت رسید.

در سال ۲۰۱۴، اولین دعوتنامه نمایشگاه جهانی اختراعات سوئیس را از طرف فدراسیون بین المللی اختراعات دریافت کرد، اما به دلایل شخصی و خانوادگی موفق به شرکت در نمایشگاه نشد.

در سال ۲۰۱۵، دعوتنامه نمایشگاه نورنبرگ آلمان را دریافت کرد. در این نمایشگاه که با حضور ۵۰۰ مخترع از ۹۰ کشور جهان برگزار شد، طرح اختراع تهیه سوخت بدون هزینه از موریانه او شرکت داده شد و به عنوان دومین طرح برگزیده انتخاب شد و مدال نقره جهانی به آن تعلق گرفت. همچنین در همان سال، به عنوان نخبه برتر سازمان سما معرفی شد و تندیس همایش را دریافت کرد.

در سال ۱۳۹۴، سومین همایش تجلیل از نخبگان سما شیراز در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و حرفه ای سما شیراز برگزار شد و از علیرضا دهقان ابنوی با اهدای تندیس قدردانی شد. همچنین ایشان در سال ۱۳۹۴ در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار حضور داشت.

در سال ۱۳۹۶، در هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر، نمایندگانی از ۲۴ استان در این جشنواره شرکت کردند و طرح های مختلفی را ارائه دادن که علیرضا نیز در این جشنواره شرکت داشت.


تأثیر و نقش در جامعه

علیرضا دهقان ابنوی در حوزه های اقتصادی و علمی موفق بوده و همواره در تلاش است تا با ارائه راهکارهای نوآورانه و خلاقانه، نقش مؤثری در بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور ایفا کند.

منابع[ویرایش]

1.https://darkob.co.ir/patent?inventor=%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7%20%D8%AF%D9%87%D9%82%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C

2. ttps://ana.ir/fa/news/48094/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%A9%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار با کد تخفبف (hash-6686acb2e0eed) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " علیرضا دهقان ابنوی - intezer.ir - انتظار " .