فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار)

فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار).


فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،فروش ویژه

ویدئو آموزشی درباره: فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

شب گذشته خبری مبنی بر فوت یک کودک در دزفول بر اثر گزیدگی سگ و ابتلا به هاری منتشر گردید که خبرنگار فارس پیگیر این موضوع شد.

مهشید عصار معاون

بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این خصوص در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه پنج حیوان گزیدگی کشور را داشت و از سال ۱۳۹۶ در شهرستان دزفول تا کنون مرگی به دنبال هاری نداشتیم.

وی با اشاره به افزایش حیوان گزیدگی، افزود: از سال گذشته تاکنون هزار و ۶۲۲ مورد حیوان گزیدگی را از هاری پیشگیری و کنترل کردیم و از این تعداد ۵۲۰ مورد مربوط به امسال است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این کودک ۶ ساله متأسفانه از ناحیه سر، صورت، دست و کمر دچار حمله شدید سگ قرار گرفت و پس از حدود یک ساعت و نیم توسط خانواده در حالت بیهوشی به بیمارستان رسانده شد.

وی ادامه داد: به محض رسیدن به بیمارستان تحت شست‌وشو و انجام واکسیناسیون قرار گرفت.

مهشید عصار ضمن رد انقضای تاریخ واکسن‌ها، تصریح کرد: به دلیل استفاده بسیار زیاد از واکسن‌ها هیچ یک از آن‌ها تا پایان تاریخ مصرف در انبار دارویی موجود نمی‌ماند.

وی علت فوت این کودک را شدت جراحات وارده اعلام و بیان کرد: این کودک به مدت سه روز در بیمارستان دزفول تحت درمان کامل و تزریق دزهای واکسن قرار گرفت.

عصار با بیان اینکه علائم هاری با گذشت زمان مشخص می‌شوند، عنوان کرد: این کودک پس از ترخیص از بیمارستان مجدد ۶ خرداد به بیمارستان مراجعه کرد و باتوجه به علائم نمونه گیری‌های لازم انجام و برای انستیتو پاستور ارسال و جواب مثبت دریافت شد.

وی ادامه داد: کودک فوت شده با رضایت خانواده ترخیص انجام و به تهران منتقل می‌شود اما متأسفانه به دلیل زخم عمیق در بیمارستان تهران به کما رفته و متأسفانه فوت می‌شود.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار با کد تخفبف (hash-6686a650f4148) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " فوت یک کودک در دزفول بر اثر سگ گزیدگی - intezer.ir - انتظار " .