ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار)

ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار).


ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ارزانترین

ویدئو آموزشی درباره: ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

ماهک ناخن
ماهک ناخن ناحیه هلالی شکل سفیدرنگ در پایهٔ ناخن است.
جزئیات
بخشی ازناخن دست یا پا
شناسه‌ها
لاتینlunula
TA98A16.0.01.005
TA27067
کالبدشناسی">TH
H3.12.00.3.02006
FMA77858

ماهک ناخن (انگلیسی: Lunula؛ تلفظ انگلیسی: «لونیولا») یا هلال سفید ته ناخن که در زبان لاتین به معنای «ماه کوچک» است و در برخی منابع غیرتخصصی فارسی به اشتباه آن را «لانولا» نوشته‌اند، ناحیه سفید هلالی شکل بستر ناخن دست یا پا است. ماهک در انسان، در هفته ۱۴ بارداری[۱] ظاهر می‌شود و نقش ساختاری اولیه در تعیین لبه آزاد صفحه انتهایی ناخن (یعنی بخشی از ناخن که به سمت بیرون رشد می‌کند) دارد.

ماهک ناخن بیشتر در انگشت شست چشمگیر است. با این حال، همهٔ افراد لزوماً ماهک واضح و قابل مشاهده ناخن ندارند. در برخی موارد، روناخن ممکن است تا حدی یا به‌طور کامل ماهک را بپوشاند.

پژوهش‌ها نشان داده است که ماهک ناخن ناحیه‌ای از درم شل با الیاف کلاژن کمتر توسعه‌یافته است. علت رنگ سفید ماهک آن است که لایه ضخیم پایه زیرین رگ‌های خونی زیرین را پوشانده است.[۲]

بررسی ماهک ناخن گاهی امکان ارزیابی سلامت فرد را فراهم می‌کند. در برخی موارد، عدم وجود آن ممکن است نشان‌دهندهٔ یک مشکل اساسی سلامت باشد. برخی از نمونه‌های این مشکلات عبارتند از سوءتغذیه، کم‌خونی، نارسایی کلیه و بیماری قلبی.[۳]

منابع[ویرایش]

  1. Cohen, P. R. (June 1996). "The lunula". Journal of the American Academy of Dermatology. 34 (6): 943–953, quiz 954–956. doi:10.1016/s0190-9622(96)90269-8. ISSN 0190-9622. PMID 8647987.
  2. Guglielmi, Giuseppe; Kuijk, Cornelis Van; Genant, Harry K (2001). Fundamentals of hand and wrist imaging. ISBN 978-3-540-67854-0.
  3. "No half-moon on nails: What does it mean?". www.medicalnewstoday.com (به انگلیسی). 2019-06-24. Retrieved 2022-03-21.
آیکون خرد

این یک مقالهٔ خردکالبدشناسی انسان است. می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید.

پوست
روپوست
غشای پایه
پوست حقیقی
بافت زیرجلدی
اندام‌های ثانوی
اندام‌های ثانوی پوست
مو
غلاف ریشه‌ای
مو
ماهیچه
غدد چربی پوست
ناخن
نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار با کد تخفبف (hash-66869f9c36ce1) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " ماهک ناخن - intezer.ir - انتظار " .