شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار)

شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار).


شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کیفیت تضمینی

ویدئو آموزشی درباره: شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

شرکت نساجی قائم‌شهر
نوعسهامی عام
بنا نهاده۱۳۰۹ (شماره یک)
بنیانگذارانرضاشاه پهلوی
دفتر مرکزیایرانقائم‌شهر، ایران
محدودهٔ فعالیتبین‌المللی
مدیر عامل
اجراییقاسم گرائلیرئیس هیئت مدیرهصفدر گرائلیافراد کلیدیکریم پیشگرمحصولاتنخ، پارچهخدماتریسندگی، بافندگی، طراحی، رنگرزی و فعالیت‌های جانبی مربوط برای تولید منسوجات پنبه‌ای و الیاف مصنوعیمالکشهرداری قائم‌شهرتعداد کارکنان۲۱۴ نفروبگاه

شرکت نساجی قائم‌شهر، از برترین و بزرگترین کارخانه‌های نساجی در ایران است که در سال ۱۳۰۹ در قائم‌شهر پایه‌گذاری شد. خطوط مختلف این شرکت فرآوری، آماده‌سازی، تولید پارچه و رنگ آمیزی آن را انجام می‌دهد. کارخانه نساجی قائم‌شهر از قدیمی‌ترین شرکت‌های نساجی در خاورمیانه می‌باشد.

پیشینه[ویرایش]

احداث شرکت نساجی قائم‌شهر در سال ۱۳۰۷ در زمینی به مساحت ۶۶۳۳ متر در خیابان ساری آغاز شد و کارخانه نساجی شماره ۱، از نخستین کارخانه‌های نساجی ایران در سال ۱۳۰۹ توسط رضاشاه پهلوی به بهره‌برداری رسید. این کارخانه که در ابتدا به منظور تهیه پارچه‌ی لباس سربازان آغاز به کار کرد، در ادامه فعالیت خود را گسترش داد. فعالیت نساجی شماره ۱ در حوزه چیت سازی (تولید پارچه نخی از پنبه و چاپ روی پارچه) بود. در طی سال‌های ۱۳۰۹ تا ۱۳۱۸ با گذشت زمان اقدام به توسعه کارخانه گردید و در سال ۱۳۱۰ بخش نخ‌ریسی، سال ۱۳۱۳ پارچه‌بافی و ۱۳۱۸ بخش هیدروفیل (پنبه) آن شروع به کار کرد.[۱]

در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۴۴ شرکت سهامی عام نساجی قائم‌شهر تحت شماره ۱۵۳ در اداره ثبت شرکت‌های داخلی به ثبت رسید. در سال ۱۳۵۶ واحد شماره سه به بهره‌برداری رسید.[۲]

منابع[ویرایش]

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار با کد تخفبف (hash-6686a3d0cded1) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " شرکت نساجی قائم‌شهر - intezer.ir - انتظار " .