حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار)

حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار به نقل از (intezer.ir - انتظار).


حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،لیست قیمت

ویدئو آموزشی درباره: حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی در آخرین کنفرانس خبری فصل علاوه بر تیم تحت هدایت خود راجع به مسائل استقلال تهران و جواد نکونام در این فصل

نیز صحبت کرد.

اکبرپور در مورد تیم محبوبش، استقلال تهران گفت: بعد از اینکه فرهاد مجیدی از تیم‌مان از نظر شخصیتی در سرپایینی قرار گرفتیم. آن شخصیت ناصر حجازی و منصور پورحیدری را فراموش کردیم و رفتیم سراغ حواشی. ما قبلا در مورد رقیب این صحبت‌ها را می‌کردیم ولی آنها در آرامش کارشان را کردند و جام‌شان را گرفتند و ما با تشنج خودمان جام را از دست دادیم.

او در مورد فصلی که استقلال تهران با جواد نکونام داشت عنوان کرد: من سر استراماچونی می‌گفتم لطف کنید الکی کسی را اسطوره نکنید. بعد دیدید چه بلاهایی سر تیم آورد. سر شفر گفتم الکی مجسمه تیم را نسازید. الان هم می‌گویم کسی را گُنده نکنیم! به نایب قهرمان جام نمی‌دهند ما هم لیگ را دادیم رفت و هم حذفی را. می‌توانستیم در حذفی باشیم همان‌طور که سپاهان چسبید به جام حذفی و شرایط قهرمانی دارد.

او در مورد فصلی که استقلال تهران با جواد نکونام داشت عنوان کرد: من سر استراماچونی می‌گفتم لطف کنید الکی کسی را اسطوره نکنید. بعد دیدید چه بلاهایی سر تیم آورد. سر شفر گفتم الکی مجسمه تیم را نسازید. الان هم می‌گویم کسی را گُنده نکنیم! به نایب قهرمان جام نمی‌دهند ما هم لیگ را دادیم رفت و هم حذفی را. می‌توانستیم در حذفی باشیم همان‌طور که سپاهان چسبید به جام حذفی و شرایط قهرمانی دارد.

اکبرپور در انتقاد به نکونام‌ گفت: این‌ها همه‌اش بهانه است. بیایید لول خودمان و صحبت‌هایمان را بالاتر ببریم. انقدر با رسانه‌ها و پیشکسوتان درگیر نشویم. باید احترام پیشکسوتان را نگه داریم. شما بازیکن ملی بودی و باید احترامت را در زمینه ملی نگه دارم اما اگر کسی در باشگاه استقلال یک بازی بیشتر از تو کرده باید احترامش را نگه داری. امیدوارم این‌همه تشنج تمام شود.

او در واکنش به حرف‌های سمیعی در برنامه فوتبال برتر گفت: من یک گلایه هم از سرپرست استقلال دارم. این مدلی در رسانه ملی صحبت کردن اصلا قشنگ نیست. من گفتم کسانی را بیاورید که فوتبالی باشند. کسی که در زمینه حقوقی کار می کند اصلا سواد فوتبالی ندارد. چرا علی دایی‌ها و کریم باقری‌ها از فوتبال کنار رفتند؟ به خاطر همین حواشی و بی‌احترامی‌هاست. دوست داشتم جواد نکونام قبل از پایان لیگ از تمام خبرنگاران و تمام تیم‌ها عذرخواهی کند. من فوتبال زیبایی از استقلال در کل فصل ندیدم.

اکبرپور در پایان راجع به ماندن نکونام عنوان کرد: قطعا ماندن جواد نکونام به صلاح استقلال هست. کار کردن در استقلال خیلی سخت است. بازی کردن در استقلال و پرسپولیس و مربیگری هم یکی، دو لول سخت‌تر از بازی است و الان نکونام دستش آمده. با دعوا و درگیری با مدیریت چیزی درست نمی‌شود. امیدوارم الان در آرامش بازیکنان‌شان را بگیرند. باید به او وقت بدهند و از این وقت استفاده کنند چون هواداران استقلال دوست دارند فوتبال ببینند.

257 251

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار با کد تخفبف (hash-6686a4cde8552) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " حمایت سیاوش اکبرپور از نکونام؛ بقیه را الکی گنده نکنیم! - intezer.ir - انتظار " .